top of page
Search
  • eylaqvisolution

SOALAN LAZIM UNTUK PLAY2EARN DAILY

Updated: Mar 3, 2022


Kami mengumpulkan Soalan Lazim anda di dalam ni sebagai rujukan dan akan diupdate dari semasa ke semasa jika ada perubahan. 1. BERAPA LAMA OTX NAK MASUK KE OVR SEED BANK ?

📍 #WAKTU masukkan OTX dari jam 3pm – 8pm . Pada waktu berkenaan anda tidak digalakkan untuk bermain dahulu untuk kami Clearkan Leaderboard dan anda boleh bermain kembali selepas waktu tersebut. 2. BERAPA JUMLAH OTX MASUK KE OVR SEED BANK ? 📍 Jumlah OTX masuk mengikut Score anda bermain game. Lagi tinggi score lagi banyak OTX. 3. SELEPAS END GAME NAK LETAK APA NAMA ATAU EMAIL ? 📍 Anda perlu meletakkan email yang telah daftar di OVR SEED BANK. Letakkan email untuk memudahkan Admin kami masukkan OTX anda. 4. OTX MASUK MENGIKUT ABJAD EMAIL OVR SEED BANK KE ? 📍 YA, Admin kami akan masukkan OTX mengikut abjad email anda. Dari A dahulu seterusnya B C sehingga Z. 5. BERAPA LAMA TEMPOH WITHDRAW NAK DIAPPROVE ? 📍 #WITHDRAW kebiasaan nya akan mengambil masa 3 – 7 hari bekerja untuk team kami APPROVE dan check. Sekiranya masih #Pending sila PM admin personal untuk check. Pastikan nama didaftar di OVR SEED BANK sama seperti Nama Akaun bank / TNG 6. 1 OTX BERAPA YA ? 📍 1 OTX = 1 SEN. Anda digalakkan bermain game mencapai 100 score untuk melayakkan anda mendapat OTX.


7. KENAPA GAME BOUNCY BLAST KEHABISAN OREN ? 📍 Game ini anda perlu mematikan permainan anda selepas mencapai score 7k. Game ini sahaja limit bermain hanya 7K . Sekiranya anda tidak mematikan permainan OTX anda tidak dikira. Anda perlu bermain kembali. 8. BAGAIMANA NAK TAHU JUMLAH OTX MASUK ? 📍 Anda digalakkan #SCREENSHOT untuk check score anda. Sekiranya tidak masuk OTX boleh rujuk ke admin untuk di check kembali dalam system. 9. KENAPA EMAIL SAYA TAK ADA DI LEARDERBOARD GAME ?

📍 Email diletakkan sekali sahaja ketika END GAME dan sekiranya anda bermain lagi game tersebut dia akan AUTO SAVE. Jika tidak keluar di learderboard jangan risau score anda bermain sudah masuk ke system. 10. BOLEH KE EDIT KEMBALI SELEPAS LETAK NAMA MASA END GAME ?

📍 TIDAK, anda kena tunggu esok hari untuk reset game dan anda perlu bermain kembali esok hari.

11. BAGAIMANA NAK DAFTAR OVR SEED BANK ?

1. Masuk THE ONE APP

2. Tekan OTX NETWORK

3. Pilih OVR SEED BANK

4. Tekan button ‘’GET STARTED’’

5. Isikan maklumat

6. Tekan ‘’CREATE MY ACCOUNT’’

7. VERIFY EMAIL dan tekan 12. MACAM MANA NAK BERMAIN GAME NI ? 1. Masuk ke THE ONE APP

2. Tekan ''OTX NETWORK''

3. PILIH ''PLAY2EARN DAILY''

4. PLAY GAME yang tersedia. ( Anda perlu bermain 3 game tersedia dan lihat video toturial bermain di dalam APPS.

Anda digalakkan bermain 3 game tersebut untuk dapatkan banyak OTX.) 13. BAGAIMANA NAK DAPAT MYR DARI GAME NI ?

📍 Anda perlu tukar OTX ke MYR dan withdraw seperti toturial di PIN GROUP.


14. BERAPA JUMLAH BOLEH WITHDRAW ? 📍 Min RM2 besamaan 200 OTX . Cas withdraw sebanyak RM1.10 bersamaan 110 OTX.

Jumlah OTX yang perlu withdraw 310 OTX. Anda digalakkan kumpul dahulu untuk mendapat banyak MYR. 15. BOLEH WITHDRAW TOUCH N GO SAHAJA KE ? 📍 TIDAK, anda boleh Withdraw ke Akaun Bank dan cas withdraw sama sahaja RM1.10. 16. BOLEH KE IKLAN DISINI ?

📍 TIDAK, #DILARANG mempromosikan segala iklan di dalam group ini. Jika terdapat iklan selain berkaitan dengan #PLAY2EARN atau #OTX anda akan di keluarkan dari group. Post akan didelete dan tidak dapat masuk ke group kembali. Group masih dikawal oleh ADMIN. 17. BAGAIMANA NAK MUAT TURUN APP NI ? 📍 MUAT TURUN APPLIKASI THE ONE


📌Google Playstore : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.app.quwstqf



18. BOLEH KE INVITE KAWAN ? BOLEH, ramai invite rakan, sama – sama mendapat untung dari GAME ni. Link invite boleh tekan bawah ni

📌https://t.me/+UJFqZz2Y5KQ5YWY1

📌https://t.me/+UJFqZz2Y5KQ5YWY1 Terima kasih memberi kerjasama.





120 views0 comments
bottom of page